سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 بهار 1387 - یکی از بندگان خدا

هوادارن یونایتد توجه داشته باشید!

جمعه 87 فروردین 9 ساعت 1:37 صبح

 منچستر یونایتد

هوادارن یونایتد توجه داشته باشید که هرگز از اسم من یو استفاده نکنید. اسم رو به صورت کامل تر بیان کنید. منچستر ، منچستر یونایتد ، من یو تی دی ، من یونایتد . هرچی به جز من یو.
 دلیل : اسم یا لقب من یو توسط منتصب به هواداران یونایتد نیست.بلکه این لقب توسط هوادارن دیگر تیم ها برای
ادامه مطلب...

نوشته شده توسط : ه.ت

نظرات ديگران [ نظر]


تفعل سال نو (قرآن)

شنبه 87 فروردین 3 ساعت 12:8 صبح

قرآن

 سوره نور

مردانی که نه تجارت و نه معامله، آنها را از یاد خدا و بر پا داشتن نماز و ادای زکات غافل نمی‏کند، آنها از روزی می‏ترسند که دلها و چشمها در آن زیر و رو می‏شود! (37)

هدف این است که خداوند آنها را به بهترین اعمالی که انجام داده‏اند پاداش دهد و از فضلش بر پاداش آنها بیفزاید، و خداوند هر کس را بخواهد بیحساب روزی می‏دهد (و از مواهب بیانتهای خویش بهره مند می‏سازد). (38)

و کسانی که کافر شدند اعمالشان همچون سرابی است در یک کویر، که انسان تشنه آن را از دور آب می‏پندارد، اما هنگامی که به سراغ آن می‏آید چیزی نمی‏یابد! و خدا را نزد آن می‏یابد و حساب او را صاف می‏کند، و خداوند سریع الحساب است! (39)

یا همچون ظلماتی است در یک دریای پهناور، که موج آن را پوشانیده، و بر فراز آن موج دیگری است، و بر فراز آن ابری تاریک، ظلمتهائی است یکی بر فراز دیگر آنچنان که هر گاه دست خود را خارج کند ممکن نیست آن را ببیند! و کسی که خدا نوری برای او قرار نداده، نوری برای او نیست! (40)

آیا ندیدی که برای خدا تسبیح می‏کنند تمام آنان که در آسمانها و زمینند و همچنین پرندگان به هنگامی که بر فراز آسمان بال گسترده‏اند، هر یک از آنها نماز و تسبیح خود را می‏داند، و خداوند به آنچه انجام می‏دهند عالم است. (41)

و از برای خداست حکومت و مالکیت آسمانها و زمین و بازگشت تمامی موجودات به سوی اوست. (42)

آیا ندیدی که خداوند ابرهایی را به آرامی میراند، سپس میان آنها پیوند می‏دهد و بعد آن را متراکم می‏سازد، در این حال دانه‏های باران را می‏بینی که از آن خارج می‏شود، و از آسمان - از کوههائی که در آنست - دانه‏های تگرگ نازل می‏کند، و هر کس را بخواهد به وسیله آن زیان می‏رساند و از هر کس بخواهد این زیان را برطرف می‏کند، نزدیک است درخشندگی برق آن (ابرها) چشمها را ببرد! (43)

 


نوشته شده توسط : ه.ت

نظرات ديگران [ نظر]


صبحانه بین 6 تا 8 صبح

جمعه 87 فروردین 2 ساعت 1:44 عصر

 صبحانه

  بهترین زمان صرف صبحانه بین ساعات 6 تا 8 صبح است که دستگاه گوارشی و دستگاه ادراری از مواد زائد روز و شب گذشته پاک شده است. متخصصان تغذیه می گویند به منظور پاک شدن دستگاه ادراری از مواد زاید شب و روز گذشته توصیه می شود که در فاصله زمانی 3 تا 5 بامداد یک لیوان آب آشامیدنی نوشیده شود.ادامه مطلب...

نوشته شده توسط : ه.ت

نظرات ديگران [ نظر]


<      1   2   3      
:لیست کامل یاداشت ها  :